maaakus Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Aha ok :P Faktiskt lite synd, nu när vi har sett den så blir den inte lika spännande när den kommer ut igentligen, om 3 månader :P Men då kan vi iallafall titta på den med hög kvalitet. Och dem kanske lägger till några scener, vem vet? :) Lita på att jag ska skaffa den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Längtar tills Universe serien kommer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Det vore kul om det fanns något Stargate RPG spel :P Behöver inte vara världens grafikspel, behöver inte ens vara 3d grafik utan bara handla om Stargate där man får gå igenom Porten till andra världar och göra lite uppdrag och olika folk. Kanske går att göra i Gamemaker eller något, men jag suger totalt i Gamemaker :P Redigerat 25 December 2007 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Det vore kul om det fanns något Stargate RPG spel :P Behöver inte vara världens grafikspel, behöver inte ens vara 3d grafik utan bara handla om Stargate där man får gå igenom Porten till andra världar och göra lite uppdrag och olika folk. Kanske går att göra i Gamemaker eller något, men jag suger totalt i Gamemaker :P Jag skulle kunna skita i mitt mmorpg (Centrycraft) och istället göra ett 2d Stargate online rpg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ja! Gör det! Jag kan hjälpa dig med ideér, få tag på ljud och kanske göra ett par moduler/maps :) Det behöver inte nödvändigtvis vara online, bara det är roligt och har många uppdrag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 tror nog jag väntar på att filmen ska komma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Man märkte ju att alla specialeffekter inte var klara. Som t.ex. när Morgan Le Fey och Adria stred. Det var bara som två stycken bollar som flög lite hit och dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Om jag ändå hade alla avsnitt på DVD så jag inte missar något... Har istort sett missat alla Star Gate Atlantis avsnitt :( tror nog jag väntar på att filmen ska komma :) Ska det komma en ny film??? Det vore kul om det fanns något Stargate RPG spel :P Behöver inte vara världens grafikspel, behöver inte ens vara 3d grafik utan bara handla om Stargate där man får gå igenom Porten till andra världar och göra lite uppdrag och olika folk. Kanske går att göra i Gamemaker eller något, men jag suger totalt i Gamemaker :P Jag skulle kunna skita i mitt mmorpg (Centrycraft) och istället göra ett 2d Stargate online rpg :P Jag är gärna med på den idén istället för Centrycraft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Ska det komma en ny film??? Stargate: The Ark of Truth släpps ju på DVD i Mars. Den fortsätter där serien slutar och ger oss ett slut på hela Ori historien. Sen kommer det ännu en SG-1 film, Stargate: Continuum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Yay, håller på att lära mig lite om programmering. Har lärt mig lite av en bok som jag håller på att läsa (740 sidor ren fakta :P) Snart kan jag göra Stargate spel! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 "Weapons to maximum!" "Sir?" "I'm kidding, just power her up." :P Stargate: The Ark of Truth är ju bara så bra xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Lol, älskar det citatet :P Ett annat bra citat är ju: "How are we going to succed. I mean, it's only us against an army" "I suggest a medical strike" "It's called a surgical strike, Teal'c. " Hahaha, skrattar varje gång jag ser det :P Någon som kan gissa vilket avsnitt det är ifrån? Redigerat 28 December 2007 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.