Hoppa till innehåll

Stargate Sg-1


Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Aha ok :P

 

Faktiskt lite synd, nu när vi har sett den så blir den inte lika spännande när den kommer ut igentligen, om 3 månader :P Men då kan vi iallafall titta på den med hög kvalitet. Och dem kanske lägger till några scener, vem vet? :)

Lita på att jag ska skaffa den. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst alan.shalaji

Det vore kul om det fanns något Stargate RPG spel :P Behöver inte vara världens grafikspel, behöver inte ens vara 3d grafik utan bara handla om Stargate där man får gå igenom Porten till andra världar och göra lite uppdrag och olika folk. Kanske går att göra i Gamemaker eller något, men jag suger totalt i Gamemaker :P

Redigerat av alan.shalaji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det vore kul om det fanns något Stargate RPG spel :P Behöver inte vara världens grafikspel, behöver inte ens vara 3d grafik utan bara handla om Stargate där man får gå igenom Porten till andra världar och göra lite uppdrag och olika folk. Kanske går att göra i Gamemaker eller något, men jag suger totalt i Gamemaker :P

Jag skulle kunna skita i mitt mmorpg (Centrycraft) och istället göra ett 2d Stargate online rpg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Ja! Gör det! Jag kan hjälpa dig med ideér, få tag på ljud och kanske göra ett par moduler/maps :) Det behöver inte nödvändigtvis vara online, bara det är roligt och har många uppdrag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ändå hade alla avsnitt på DVD så jag inte missar något...

Har istort sett missat alla Star Gate Atlantis avsnitt :(

 

tror nog jag väntar på att filmen ska komma :)

 

Ska det komma en ny film???

 

Det vore kul om det fanns något Stargate RPG spel :P Behöver inte vara världens grafikspel, behöver inte ens vara 3d grafik utan bara handla om Stargate där man får gå igenom Porten till andra världar och göra lite uppdrag och olika folk. Kanske går att göra i Gamemaker eller något, men jag suger totalt i Gamemaker :P

Jag skulle kunna skita i mitt mmorpg (Centrycraft) och istället göra ett 2d Stargate online rpg :P

 

Jag är gärna med på den idén istället för Centrycraft...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska det komma en ny film???

Stargate: The Ark of Truth släpps ju på DVD i Mars. Den fortsätter där serien slutar och ger oss ett slut på hela Ori historien.

 

Sen kommer det ännu en SG-1 film, Stargate: Continuum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Yay, håller på att lära mig lite om programmering. Har lärt mig lite av en bok som jag håller på att läsa (740 sidor ren fakta :P)

 

Snart kan jag göra Stargate spel! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Lol, älskar det citatet :P

 

Ett annat bra citat är ju:

 

"How are we going to succed. I mean, it's only us against an army"

"I suggest a medical strike"

"It's called a surgical strike, Teal'c. "

 

Hahaha, skrattar varje gång jag ser det :P

Någon som kan gissa vilket avsnitt det är ifrån?

Redigerat av alan.shalaji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...