Hajs Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Nån som vill joina ett Guild med alla över 60 ^^, :D Sen blire Instance när alla är 70 ^^, :D :medieval: Ha det bra :zzz: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Server?.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) vilken server? edit: Denieru hann före Redigerat 29 November 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Jag kan joina, ja söker en på Emerald Dream Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Mjo som sagt.. Kan bli lite svårt för oss att joina ditt guild när vi inter vet vilken realm den är på ja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajs Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Men då säger jag Realm då DET ÄR TROLLBANE Hör ni alla Trollbane !! Var nöjd nån gång -.-' <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Men då säger jag Realm då DET ÄR TROLLBANE Hör ni alla Trollbane !! Var nöjd nån gång -.-' <_< Hur kan man bli nöjd nångång om det var första gången du sa de... aja tack för erbjudandet men ska iaf inte joina " :meddum: :cool: :bah: :wub: " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajs Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Om du inte ska joina vad gör du här då :meddum: Hoppas du du ser det här då :P Gå och spela Termhotel Här Om du inte vill Joina så kan du ändå läsa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Nån som vill joina ett Guild med alla över 60 ^^, :D Sen blire Instance när alla är 70 ^^, :D :medieval: Ha det bra :zzz: :meddum: 1.Vilken server(du har redan sagt det men du kunde ändå skriva det från första början.) 2.känner på mig att den där guilden suger.... 3.tänker inte joina för att jag är lvl 70 dwarf hunter på burning legion(lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajs Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Asså det är en Horde Guild , Som om du kunna joina om du är Alliance HAHA <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Som ja sa i en annan tråd.. Tror inte du kommer få så nya medlemmar om du göra reklam för den här, typ 3 personer kanske spelar på samma server som du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajs Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Som ja sa i en annan tråd.. Tror inte du kommer få så nya medlemmar om du göra reklam för den här, typ 3 personer kanske spelar på samma server som du. Flera har joinat <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg