Skywalker Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 läste femman i sommar, så jag tror inte jag köper den på svenska också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jag tycker att 5:an är bra, jag blir bara lite galen på prof. Umbridge :angry: av nån anledning känner man sig som om man var harry och blira arg på samma som honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Då hade jag hellre skrotat datorn och bott i en gammal jordkällare nånstans i Ingenstansien och levt på rutten frukt och fjorton år gammalt bröd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Böckerna e bra men filmerna e kassa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag är världens största harry-potter :D :lol: : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Har läst ALLA (på engelska me ;) ) f*n filmerna SUGER!! Böckerna e ju ASbra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Hähä, joo.. Tänk om man ändå kunde få leva som trollkarl och gå på Hogwarts.. aaa d skulle va FETT skoj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 undrar bara? när kommer nästa film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 undrar bara? när kommer nästa film? Förhoppningsvis aldrig.. Om dom inte skärper till sig och gör den ordenligt gjord.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag har läst alla 4 + 5:an på engelska läntar svin mycket efter 6:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 ja diggar böckerna men hatar filmerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Gillar inget av det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg