Hoppa till innehåll

Assasin Creed


Karokikiri
 Dela

Rekommendera inlägg

Aa...önskar mig nu PS3 i julklapp...tror dock jag kommer få de med...men vet ni nåt bra spel?

 

har hört att assasin creed ska va orligt och bra...e de så bra som de säger? e de fritt att slå?? eller de de typ rollspel att först slår jag sedan fiende sen hjag sen den..osv..

 

finns de fler bra spel vilka i så fall e de värt att skaffa ps3?

innan hadde jag GC och Ps2...nu har jag wii och ps2 nu skall jag ha ps3 med tror ja men e de bra? !:P :P?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

hmm, Assassins Creed ska ju vara bra, har inte köpt det själv (än) men det ska vara bra, snyggt är det ju iaf, men fienderna verkar lätt hjärndöda av vad jag sett nu... TES: Oblivion: Game of the Year Edition är ju grymt, det börjar ju bli lite gammalt men det är fortfarande sketabra, Uncharted: Drakes Fortune, hur läckert som helst ju! Ett måste, önska dig/köp det. om du gillar fps så ser ju CoD 4 übertufft ut, och tvåan var bra det jag spelat så... Guitar Hero III skulle jag inte köpa, ska inte vara så bra (iaf om man jämför med ettan och tvåan), men Rock Band, som har gjorts av Harmonix som gjorde de förra Guitar Hero spelen verkar perfekt, man kan spela trummor, bas och sjunga utöver att spela gitarr, men om du inte vill köpa till alla andra instrument på samma gång så kan du bara köpa spelet och ett instrument. Rock Band kommer inte innan jul, kommer i mars tror jag det var... Ratchet and Clank: Tools of Destruction ser också bra ut, hade tänkt köpa det själv iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...