Karokikiri Skrivet 29 November 2007 Rapport Skrivet 29 November 2007 Aa...önskar mig nu PS3 i julklapp...tror dock jag kommer få de med...men vet ni nåt bra spel? har hört att assasin creed ska va orligt och bra...e de så bra som de säger? e de fritt att slå?? eller de de typ rollspel att först slår jag sedan fiende sen hjag sen den..osv.. finns de fler bra spel vilka i så fall e de värt att skaffa ps3? innan hadde jag GC och Ps2...nu har jag wii och ps2 nu skall jag ha ps3 med tror ja men e de bra? !:P :P? Citera
Baranoi Skrivet 29 November 2007 Rapport Skrivet 29 November 2007 AC är fritt att slå ja, inget RPG där inte. Dock inte så roligt som jag väntade mig, bra spel, men inte väldigt bra. Annars finns ju Guitar Hero III som är ett klart köp för mig jul. :) Citera
Scarlet Skrivet 29 November 2007 Rapport Skrivet 29 November 2007 Assassins Creed är otroligt kul :D Det ska man köpa! ^^ The Darkness är också väldigt kul.. Och rainbow6 vegas :) Citera
Nemeziz Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 AC Är skit kul när man har spelat en stund. men man är dock nån sorts förhistorisk spiderman med svärd och kniv haha fast kul ändå lite mycket spel filmer för min del har ju inte tålamod att sitta och vänta men kul ändå,, Citera
Gäst Jonemark Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Call of Duty 4 är också ett riktigt bra spel :) Citera
Kratos Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 hmm, Assassins Creed ska ju vara bra, har inte köpt det själv (än) men det ska vara bra, snyggt är det ju iaf, men fienderna verkar lätt hjärndöda av vad jag sett nu... TES: Oblivion: Game of the Year Edition är ju grymt, det börjar ju bli lite gammalt men det är fortfarande sketabra, Uncharted: Drakes Fortune, hur läckert som helst ju! Ett måste, önska dig/köp det. om du gillar fps så ser ju CoD 4 übertufft ut, och tvåan var bra det jag spelat så... Guitar Hero III skulle jag inte köpa, ska inte vara så bra (iaf om man jämför med ettan och tvåan), men Rock Band, som har gjorts av Harmonix som gjorde de förra Guitar Hero spelen verkar perfekt, man kan spela trummor, bas och sjunga utöver att spela gitarr, men om du inte vill köpa till alla andra instrument på samma gång så kan du bara köpa spelet och ett instrument. Rock Band kommer inte innan jul, kommer i mars tror jag det var... Ratchet and Clank: Tools of Destruction ser också bra ut, hade tänkt köpa det själv iaf... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.