Pefsin Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) Nissling...Assa lårföretaget? Hmmm... det finns visst fler här som stavar dåligt ;) Redigerat 30 November 2007 av Pefsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 På tal om det käre khazar. Och hon e ju assa snäll..och hon e snigel sen 2 år ( min bästis e as bra kompis med henne han frågade konstigt nog :S xD) 1) Din bästis är ju asbra kompis med henne sa du ju, då måste hon ha en pojkvän redan. 2) Är hon en snigel kan det ta ett tag att gå till bion. Precis som jag sag, nissling, precis som jag sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Det roliga i den här disskutionen är ju att du precis varit ihåp med någon som du helt plötsligt kastar i backen och är "så, så" himla kär i en ny person som gått i samma skola i ett helt halvår... (som är så cool, så snygg, så vuxen och stor, som är i ett gäng, och gillar manga) Känner en snubbe som sa ungefär lika dant, jag tror jag är kär bla bla bla, jag gillar henne och jag gillar henne hela j*vla hellvetes tiden, jag blir trött på sånna människor som inte vet när dom är kära och när dom bara tycker att personen ser väldigt bra ut... snacka om att bli totalt lurade Saken att du gillar henne är väl för att hon "klär sig manga" och ser ut som en streckgubbe, att hon låtsas vara lite annorlunda men i själva verket ett litet barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 bra tips ni har......... -.- <_< -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Han har faktiskt skrivit i sin presentation att han är 13 år. Men allt övriga inom denna tråden ljuger du ju totalt på.. Så han är antagligen en otroligt kåt 13-åring, Om du nu talar sanning (som du inte gör) =) Börja prata med henne, sedan bjuder du ut henne på kanske bio, sedan kan du ju börja göra andra saker. (nej, jag menar inte det -.-), Men prata i skolan, ät med henne i skolan osv.. så går det väl bra.. ' (Är du kåt nu :/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 några år spelar väl ingen roll beror på vad man känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 bra tips ni har......... -.- <_< -_- "bra ämne jag gör" är nog ett bättre svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 bra tips ni har......... -.- <_< -_-Isåfall skulle det ju vara lättare om du då förklarade alla anklagelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Hej. En tjej som är 2 ÅR äldre än mig...hon går i 9:an. Och hon är skit snygg..OCh heter Thania men kallas dock för Hebi..dom är ett gäng ..som ingår '' Hebi, Surri,filen och anna. Hebi är assa snygg...Och hon målar assa snyggt och hon älskar manga jag med. Hon är Klädd manga...ny pratar vi manga..hon har manga frisyr..frägar typ ''rosa''grönt''svart''rött''blått''gult''blont''brunt'' osv osv. hon började på vår skola detta år. som jag med gjorde. Men hon e ju som sagt 2 år äldre..jag e ju inhte värsta kompis med henne...utan vi pratar då och då..jag vågar rata mer med dom andra i gänget men ej så mkt med hebi..hon e så snygg...men också väldigt blyg. jag har tänkt att bjuda henne på bio...men hon e ju hela 2 ÅR ÄDLRE!!!! liksom hon gillar kanske ej samma film...och kanske ej gillar mig... hur får man kontakt med äldre personer?...har man någon chas äns? Och hon e ju assa snäll..och hon e snigel sen 2 år ( min bästis e as bra kompis med henne han frågade konstigt nog :S xD) Men säg några tips.. tror jag måste känna henne lite me rinnan bion och de help me! ( nu kommer ni säga hade ej du nyss en tjej) och jo de hade jag men jag gjorde slut med henne för ett tag sedan synd nog. help me! MVH// feanor Men snälla, du har lika bra svenska som mina tapeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 några år spelar väl ingen roll beror på vad man känner Gå inte på det. Eller, svara inte på pöjkf*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 ja... det är nog sant att det är ingen skillnad på åldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Gissa vem som fått ett PM där det står "Försök att komma på en bra tråd istället för 59 dålig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.