Hoppa till innehåll

Windwaker?


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar om det är någon som skaffat alla kartor eller kanske är nära. I så fall hur lång tid tog det? Gick det på första försöket eller inte? Jag började om på windwaker, jag tror jag hade något på 50-60 kartor. Och jag hade hela havet färdig ritad. Jag hade också besök alla great fariys (tror det stavas så.)

 

En fråga också ... det stora vindhjulet på windfall island kan man få det att starta? Har inte försökt så mycket själv, men om något vet (om det går) hur man gör?

 

 

MVH

 

F.M

 

:)

 

(Från Mig)

Redigerat av Julihann
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggt jobbat!! Du fick mig spärrad från spadeIc´s sida!! Tror du det räcker eller?! Ha, ha! Hela internet finns kvar! Eller tror du att du kan hålla mig borta hur länge som hällst eller!!

 

 

 

Ha, ha!!

 

 

Tack så j*vla mycket ;:

 

 

:bah:

Redigerat av Hajick
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggt jobbat!! Du fick mig spärrad från spadeIc´s sida!! Tror du det räcker eller?! Ha, ha! Hela internet finns kvar! Eller tror du att du kan hålla mig borta hur länge som hällst eller!!

 

 

 

Ha, ha!!

 

 

Tack så j*vla mycket ;:

 

 

:bah:

 

För det första heter det inte spadeIc!! För det andra var det jag som spärrade dig!! Julihann som faktiskt inte hette Julihann då!! Gav bort sin club till mig och eftersom jag inte är inne så ofta viste jag inte vad som höll på.

 

Hej, Julihann vet du vem jag är? Jag blev medlem nu, jag läste forumet som en gäst och såg Hajicks löjliga framfart! Du är ju aldrig inne på cluben längre! Det är inte kul utan dig ... inga dikter eller sånger ...

 

Jag såg att det stod Julihann på ett "par" inlägg i zelda forumet! Jag fattade inte att det var du innan jag läste din profil.

:D du har inte förändras!! Även på 4 år är du dig lik!!

 

Ok, till ämnet zelda;

 

Humm ... jag tror inte jag fått alla kartorna jag klarade Windwaker på 4 timmar. Jag tror jag fick ungefär 40 kartor eller något sånt. Men på sjökartan fick jag bara de ställena man var tvungen att åka till. Det var inte så kul att spela det efter man klarat det en gång.

 

Ok ärligt talat så har jag inte en aning om hur man får "vindsnurran" att starta ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar om det är någon som skaffat alla kartor eller kanske är nära. I så fall hur lång tid tog det? Gick det på första försöket eller inte? Jag började om på windwaker, jag tror jag hade något på 50-60 kartor. Och jag hade hela havet färdig ritad. Jag hade också besök alla great fariys (tror det stavas så.)

 

Jag skaffade mig alla kartor en gång i tiden men jag kommer inte ihåg hur lång tid det tog innan jag fick alla. Om man tänker på alla som man hittar i olika temple så blir det färre än senare men om jag inte minns fel så tog det flera timmar.

 

Ganska dåligt svar men det är det bästa svared jag kan komma med.

 

 

En fråga också ... det stora vindhjulet på windfall island kan man få det att starta? Har inte försökt så mycket själv, men om något vet (om det går) hur man gör?

Om du menar väderkvarnen så finns det en stege på baksidan. Klättra uppför den så hittar du en knapp som du ska trycka ner och så kommer det fram en kista på en liten ö utanför bombaffären, du måste använda lövet för att komma dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok tack så mycket :) Och Detre hur kunde du klara spelet så fort?!! Själv så gillar jag inte att klara ett spel så fort som möjligt jag gillar mer att ta tid på mig, och göra mer på spelet än bara klara det :)

 

En sakt till ... jag brukade alltid hoppa i den där lilla korgen och andvända bladet för att komma till balkongen över killen man får kamerans hus. Jag viste inte ens att det var en stege ;:

 

 

 

MVH

 

Från mig

 

 

p.s

 

Jag har för mig att det stavas klubb (kan ha fel)

Redigerat av Julihann
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Men det räcker väll inte att trycka på knapen [switchen]

Tryck ner Switchen och ändra sedan vinden mot norr.

 

 

Men bara en kort fråga.

Har inte spelat på kanske ett halv år.

Men var det inte något med en fyr eller nåt?

Att man skulle skjuta eldpil någonstans :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det räcker väll inte att trycka på knapen [switchen]

Tryck ner Switchen och ändra sedan vinden mot norr.

 

 

Men bara en kort fråga.

Har inte spelat på kanske ett halv år.

Men var det inte något med en fyr eller nåt?

Att man skulle skjuta eldpil någonstans :S

Snälla söta lilla du ... det var VÄLDIGT länge sedan jag skrev detta ämne :)

 

 

Men ja man ska trycka på switchen och sedan ändra vinden mot norr. Sedan ska man bara åka upp och skjuta en eldpil i grejamojan som rör sig ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...