Gäst EDOBEM Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 f*n vad jag asgarvade när jag såg det :P sen såg jag en annan typ under "allmänt" "Pojke 18- Varför snöar det alltid mest under lykststolparna" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 1. Använder asså, öh, ehm och lixom i varje mening... 2. Kan börja gråta och skrika bland folk samt skrika att någon förstört ens liv genom att tex, ta en godis från dom. Lol :lol: Ontopic: Ja, samma sak ungeför som paw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Fjortisar är enligt mig omogna idioter som borde få en riktig smäll på käften så att dom vaknar upp. Exempel "Men döh jag köpte typ en Ipod. Omg öhö" Såna borde få så j*vla mycket stryk för sin idiotiska attityd och omogenhet. Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Fjortisar är enligt mig omogna idioter som borde få en riktig smäll på käften så att dom vaknar upp. Exempel "Men döh jag köpte typ en Ipod. Omg öhö" Såna borde få så j*vla mycket stryk för sin idiotiska attityd och omogenhet. Väx upp. Exakt. Systematisk misshandel några månaderskulle kanske lära dem en läxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Hussein-tråden :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Killar med smink som inte kan något i skolan. På fritiden leker de med sina mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 i min klass finns det en kille som är fjortis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Killar med smink som inte kan något i skolan. På fritiden leker de med sina mobiler.Så du säger att jag är fjortis bara för att jag spelar spel och tittar film på mobilen på rasterna? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Fjortisar är ricktigt flummiga personer som är omogna, översminckade, sjunger ricktigt dåliga låtar, sexsugna, irriterande m.m Kom på en tillfälig tanke bara. Fjortisar är som pucko. Puckade, ljusbruna, smått barnsligt och jag tål dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Dom är jobbiga -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 fjortisar typ brukar gå runt på skolgården med mobiler å kolla på filmer å lyssnar på musik å när dom har 96 byxor.. svea mössa+mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 typ. när jag väntade på bussen idag kom det 2 tjejer vid 14-15 års åldern o började snacka "aa asså när jag skulle gå idag så regnade det så åkte min mascara av, daah" "fick gå in igen o fixa eyeline asså omggg lixom" den andra: "dahh vafan varför hade du inte paraply lixom" anser jag som fjortis^ Fint skrivet va? :D finns en i min klass som e så och alla hatar henne förutom hennes kompisar för hon e så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.