Fruktnystan Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 (redigerat) Nej.. Har hört att den animen inte är bra alls. + Skulle ALLDRIIIG kolla med engelska röster, fy fannnnnnnn va sämst dem är. Lol stor skillnad ? Blir bättre tycker jag iaf :D ? Till alla andra: Jag tycker Naruto och Avatar har samma grafik och barn vänlighet... Förlåt mig, men jag hatar faktiskt dig just nu. Allvarligt talat, jämför inte ens Avatar med Naruto. Naruto är riktig anime med riktiga fighter, typ sånna som sträcker sig i nio, tio avsnitt.Fighterna i Avatar är bara, usch. Och, "grafiken" ska vi inte ens snacka om. Plus att engelska röstskådespelare är bajs, kan inte ens uttala japanska ord rätt... Redigerat 3 December 2007 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Nej.. Har hört att den animen inte är bra alls. + Skulle ALLDRIIIG kolla med engelska röster, fy fannnnnnnn va sämst dem är. Lol stor skillnad ? Blir bättre tycker jag iaf :D ? Till alla andra: Jag tycker Naruto och Avatar har samma grafik och barn vänlighet... Förlåt mig, men jag hatar faktiskt dig just nu. Allvarligt talat, jämför inte ens Avatar med Naruto. Naruto är riktig anime med riktiga fighter, typ sånna som sträcker sig i nio, tio avsnitt.Fighterna i Avatar är bara, usch. Och, "grafiken" ska vi inte ens snacka om. Plus att engelska röstskådespelare är bajs, kan inte ens uttala japanska ord rätt... Okej då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Ja. Det är en j*vla stor skillnad mellan japanska och engelska röster. Jag kollar på anime för det är japansk. Annars kan jag ju gå ner o kolla på disney channel -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.