WASD Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) När jag går in på Mina inställningar > Ändra personlig information & ska ändra Personligt meddelande och trycker på Spara inställningarna så skickas jag bara till förstasidan (/forum) och inga inställningar har sparats, någon som har samma problem? Detta händer med alla ändringar jag gör under Ändra personlig information, även om jag inte ändrar något. Redigerat 30 November 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Det funkar om du går in i din presentation och tryck på inställningar där (Inte mina inställningar). Och så gör något där och tryck på spara inställningar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 det är väl precis det han gör? Men nu vetjag inte.. men kanske cookiena som är nå dumt med :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Det funkar om du går in i din presentation och tryck på inställningar där (Inte mina inställningar). Och så gör något där och tryck på spara inställningar :)ja det funkade :) tack men är det någon annan som inte kan ändrat nått via Mina inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Mina inställningar är helt värdelöst, det går inte att ställa in nånting där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.