Hoppa till innehåll

Forza Motorsport 2: Bästa Bilen

Skater93

Rekommendera inlägg

Tjenamossa Allesammans!

Jag undrar vilken som är den bästa bilen i hela spelet?

Alltså den med bäst stats. (Och inte bara den snabbaste, bra stats på alla kategorierna).

Det ska vara Class-U.

Det kan vara en som är uppgraderad från en lägre nivå men ändå är bra.

Jag undrar också hur mkt den kostar? (Både på AH och i affären).

Är tacksam för ett snabbt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här är det, det finns egentligen inte "den bästa bilen". Det är hur mycket du själv spelar med den bilen, du får lära dig bilarna helt enkelt. Visserligen finns det bättre bilar inom vissa klasser, kan ta upp några av dom.

S-klass: Mercedes CLK-GTR (Tror jag den heter, S-klass är den från början, många fixxar bara nya däck till den sen är den i prinvip högst inom S-klassen, 998 alltså)

S-klass: Saleen S7 Äckligt bra bil som dom borde försämra, detta är den vanligaste bilen du får möta online, om du nu kör det. Många gillar dock inte den för att den är så bra, och egentligen ingen utmaning att köra den.

S-klass: Porcshe Cayman är den svåraste att få till riktigt bra inom denna klass, eftersom det är så mycket du måste trimma i den, väldigt svårt om man är nybörjare.

A-klass: Är egentligen den mest jämna klassen mellan alla bilar, en bil som är ganska bra dock: Nissan Fairlady Z Version S Twin Turbo. Den är rysligt bra är man har fått till den rätt! Också denna är riktigt svår för nybörjaren att få den o bli bra.

B-klass och neråt: Är riktigt enkel, det är bara och använda Peugeot 207 RC, denna är dock också svår att få till, annars finns det en till bil, den är dock mycket enklare att få till bra: Lotus Elise 135r.

Tackar för mig

Edit: Såg inte att du ville veta om U-klassen: I U-klassen finns det bara 2 bilar som gäller, det är därför jag inte gillar den klassen för att den är så ointresant.. 2 bilar som vinner hela tiden :( Saleen S7 och Mercedes CLK-GTR är dessa bilar ha så tråkigt...

Redigerat av Halo_player
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 8 månader senare...

Tjenamossa Allesammans!

Jag undrar vilken som är den bästa bilen i hela spelet?

Alltså den med bäst stats. (Och inte bara den snabbaste, bra stats på alla kategorierna).

Det ska vara Class-U.

Det kan vara en som är uppgraderad från en lägre nivå men ändå är bra.

Jag undrar också hur mkt den kostar? (Både på AH och i affären).

Är tacksam för ett snabbt svar.

Den bästa bilen på banor är Mercedercen. CLK tror jag den heter. Men en annan bil som står på de flesta Leaderboardsen är Saleen s7. om du vill ha en snabb bil som är bäst på Nissan Speedway är ford gt40.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...