ShigeruMiyamot Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 hej när jag var i Los Santos så utforksade jag staden och hittade två klädaffärer. Det var Victim och Didier Sachs. Men jag kom inte in!! jag blev först förbannad men tänkte att man kunde komma in senare i spelet, men nu har jag kommit till San Fierro, klarat nästan hela driving school och gjort en rad uppdrag men jag kommer bara in på Zip. Hur ska jag göra för att komma in på Didier Sachs och Victim?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 när man senare i spelet,återvänder till LS för dom sista uppdragen,gör man ett uppdrag för madd dogg(kommer ej ihåg vilket)så öppnar didier sachs. victim vet jag ej,kommer senare i spelet ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Har för mig att Victim öppnar så fort man Kommer till Las Venturas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Ja victim öppnas när man komemr till LV.Didier sachs har jag ingen anning om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Har för mig att Victim öppnar så fort man Kommer till Las Venturas. tack så mkt :D men något hände med datorn så allt raderades ändå :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 (redigerat) Didier Sachs öppnar när du kmr hem från LV tillbaka till LS så öppnar butiken. BTW kassören är typ Homo elr nåt han säger typ ''Oh so handsome'' med homolik röst. Redigerat 19 December 2007 av Enok90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg