Hoppa till innehåll

Har Ni Gjort Nåt....

Apoca

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är just den person som ingen lyssnar på.

Vi jobbar med lite av varje i skolan, och ibland får vi problem med lösningar av problem, som t.ex. när vi planerar scener för en teater.

Alla tjattrar hit och dit och provar olika lösningar men det går inte så de testar en annan osv. Hela tiden står man bredvid och försöker få någon att lyssna på ens egen lösning, men ingen bryr sig.

Sen plötsligt kommer en av de som de lyssnar på på att "AHA så här gör vi!!" och så testar de och det funkar och alla är glada.

Gissa vem som hade stått och försöker förmedla just den lösningen i femton minuter utan att någon brytt sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du? det stämer lite här också, man kan säga en sak så kopplar dom andra inte, och så säjer man det till sin polare brevid, och han lyckas kläma ut det så alla här så får han berömen och alla kommer ihåg det tills alla dör typ, och så fort man säger "det var jag som sa det till honom" så säger alla "mm, visst"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I min förra skola HATADE jag mina lärare bla. pga. det här ämnet.. ja fråga tex in kompis "Vilken Tid slutar vi" då åkte ju ut från klassrumet, å fick inte komma in medans min kompis skrek till en annan i hörnet på klassrummet "Ska vi va idag" ashögt :(

Jag skulle stämt henne... eller gått till rektirn iallafall! :angry: :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...