Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 haha fast annars händer det väl det itte så mycket sånt på vår skola eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag är just den person som ingen lyssnar på. Vi jobbar med lite av varje i skolan, och ibland får vi problem med lösningar av problem, som t.ex. när vi planerar scener för en teater. Alla tjattrar hit och dit och provar olika lösningar men det går inte så de testar en annan osv. Hela tiden står man bredvid och försöker få någon att lyssna på ens egen lösning, men ingen bryr sig. Sen plötsligt kommer en av de som de lyssnar på på att "AHA så här gör vi!!" och så testar de och det funkar och alla är glada. Gissa vem som hade stått och försöker förmedla just den lösningen i femton minuter utan att någon brytt sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 du? det stämer lite här också, man kan säga en sak så kopplar dom andra inte, och så säjer man det till sin polare brevid, och han lyckas kläma ut det så alla här så får han berömen och alla kommer ihåg det tills alla dör typ, och så fort man säger "det var jag som sa det till honom" så säger alla "mm, visst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 I min förra skola HATADE jag mina lärare bla. pga. det här ämnet.. ja fråga tex in kompis "Vilken Tid slutar vi" då åkte ju ut från klassrumet, å fick inte komma in medans min kompis skrek till en annan i hörnet på klassrummet "Ska vi va idag" ashögt :( Jag skulle stämt henne... eller gått till rektirn iallafall! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vem skulle inte det....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Urinator: För min del kopplar de men de skiter i det. Men så kanske nån hör det eller kommer på det senare och får då berömmelsen. Ingen vits att säga att det var min idé från början, ingen bryr sig ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 har aldrig hörtalas om nåt sånt i min skola..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 sammahar hänt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.