Gäst ihabba123 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Varifrån kan jag få patch till v1 till 16? kan ni länka? vartifrån kan jag få patch till css jag vill ha V1 Till 16 kan ni länka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 menar du att du ska patcha cs till v1.6? om jag jar fel är det för att jag inte kan nått om cs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 JA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Kan du ens det? Jag tror du måste köpa Cs 1.6 från steam eller i någon affär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 tror jag också, någon kompis till mig har sagt att han är 1.5 & att det är riktigt kul, rätt säker på att det inte går att patha, om du nu har 1.0 skulle det vara antikit^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 counter strike source!!! patch!!! jag kan inte spela på servers för det står att jag har en äldre version av det!!!! och jag v1 till 16 JAG HAR COUNTER STRIKE SOURCE! JAG VILL HA EN PATCH SÅ JAG KAN UPTATERA MIN CSS TILL VERSION V16 INTE CS 1.6!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 tror man ska uppdatera via steam, vet inte hur men kolla om du hittar nått där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 det går inte fanns det inte nån annat set??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 steam laddar ner automatiskt nya uppdateringar när du startar steam/spelet. om den inte gör det så har du fel på steam. ominstallera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Installera om steam eller testa att googla på det för manuel nerladdning om det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg