Carefox3 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 (redigerat) Skulle någon kunna vara snäll och låna ut en Cd kod till de vanliga "the sims 2" för min syster har råkat tappa bort sitt papper med Cd-koden och är jätte lessen för det.. så om någon schysst person skulle kunna tänka sig att låna ut en sådan kod så skulle det var jätte schysst Tack på förhand // alicia :P Adda msn: *borttaget* om ni skulle kunna tränka er de... Redigerat 3 Januari 2008 av Nafrali §3.7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Är det inte förbjudet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Det är kanske lite förbjudet så jag får inte ge ut min. www.justfuckinggoogleit.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 JAG SKULLE ALLDRIG GE UT DET TILL NÅN SOM JAG INTE KÄNNER!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Skulle någon kunna vara snäll och låna ut en Cd kod till de vanliga "the sims 2" för min syster har råkat tappa bort sitt papper med Cd-koden och är jätte lessen för det.. så om någon schysst person skulle kunna tänka sig att låna ut en sådan kod så skulle det var jätte schysst Tack på förhand // alicia :P Adda msn: [email protected] om ni skulle kunna tränka er de... du heter alicia, Men det ser ut som du heter alexander eller liknande på din majl.. Och du.. skicka in the sims 2 till ea. Och då får du en ny cd-key av dem. Om dom godkänner skivan, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Men är det en fusk kod eller något annat?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Varje skiva har väl en unik kod så jag tror ej att man kan använda någon annans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Låser pga. §3.7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg