w4nkarN Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Jo. Igår morse när jag skulle logga in på DHs2(Big Roller) på TW så kommer det upp: Du är bannad, andledning: Du har mer än 1 användare. Igår kväll då min polare skulle ge mig 130K gp på RS så skulle jag byta lösen. Då funkar inte mitt vanliga lösen. Jag fösöker lögga in. I ca 1 timme håller jag på och försöker logga in. Då går jag upp till pappa och säger som det är. Jag och han tror att det är ngn som har kommit in på vår dator via ett spionprogram. Kopierar vår IP och kolla våra lösen osv. Vad ska vi göra? Eller vet ni vad som har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 erat anti virus program,kan kanske spåra upp och ta bort Spion programet. är inte så high på datorer så kan tyvärr inget annat möjligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Vi scannade med allt vi hittade. Men det fanns inget typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Du har antagligen för dåligt anti-virus. ladda ner en trial på Kaspersky Internet Security 7.0 http://www.kaspersky.com/ Redigerat 2 December 2007 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Dåligt? Knappast. Det är en av dom bästa Antivirus och Spyware program som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Namn på programmet, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 f-secure? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 :P jag använder F-Secure och jag misstänker att jag har minst 10 virus/spioner på min data ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Namn på programmet, tack. Detta är min pappas dator. Han är väldigt noga med sånthära. Jag tror det är Nort Antivirus. inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 hehe Norton ;) typ det sämsta som finns. speciellt om man ska spela spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Spel? Jag spelar inte spel på denna. Han har norton, tror jag. har för mig att han har ngt bättre. Redigerat 2 December 2007 av IroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Norton är det sämsta anti-viruset som finns.. Det bästa i dagsläget är Nod32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.