Wico Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 Hej, vem spelar ZardWars? Jag spelar.. men man måste tyvär ha ett guardian acc. Jag har en på zardwars lvl 110 pengar 8miljoner typ :o SLÅ DET NI! Citera
Wico Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Skrivet 2 December 2007 Man måste vara guardian på www.battleon.com. Citera
TheGreatest Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 jaha...vad är guardian då? tror du ärligt talat att jag har spelat battleon.com? är det som premium(alltså man måste betala)? Citera
bazti Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 och kan du förklara exakt vad det är för spel eller spammar du bara Citera
Wico Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Skrivet 2 December 2007 ZardWars är nästan som battleon.. fast bara för guardian.. tseta på battleon bara! Citera
TheGreatest Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 gaaaaah!!! vad är en guardian....!!! kan du svara på frågan nån gång? länk också kanske? Citera
bazti Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 gaaaaah!!! vad är en guardian....!!! kan du svara på frågan nån gång? länk också kanske? det är som premium Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.