Wico Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Hej, vem spelar ZardWars? Jag spelar.. men man måste tyvär ha ett guardian acc. Jag har en på zardwars lvl 110 pengar 8miljoner typ :o SLÅ DET NI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 skicka en länk kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 vad är ett guardian acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Man måste vara guardian på www.battleon.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 jaha...vad är guardian då? tror du ärligt talat att jag har spelat battleon.com? är det som premium(alltså man måste betala)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 och kan du förklara exakt vad det är för spel eller spammar du bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 ZardWars är nästan som battleon.. fast bara för guardian.. tseta på battleon bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 gaaaaah!!! vad är en guardian....!!! kan du svara på frågan nån gång? länk också kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 gaaaaah!!! vad är en guardian....!!! kan du svara på frågan nån gång? länk också kanske? det är som premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 www.battleon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.