Firecracker Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Uhm, har en annan fråga också. Hur mycket kostar det att få sätta om sina stat points? För jag har gjort lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompon Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 måste man ladda ner det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 måste man ladda ner det? :oJag tror det. Och jag tror man kan ladda ner det gratis, lagligt. Jag ska bara ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompon Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 ok tack :D iroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Kör defender med yxa. Och då behövs ju mycket CON men borde jag även lägga i Strenght? eller vad tycker ni? Ingen str! Jag har 16k liv på min defender (dålig armor bara b armor och AA sköld :() + det bästa är CON för defender! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 mm, har kommit på det nu. Men jag skulle behöva sätta om mina stat points. Vet du hur mycket det kostar CrossFall?(Om man inte har en chaosstone) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 mm, har kommit på det nu. Men jag skulle behöva sätta om mina stat points. Vet du hur mycket det kostar CrossFall?(Om man inte har en chaosstone) Du måste ha chaosstone, med chaos kostar det under 1mil. Men jag vet inte exakt hur mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jaha, så man måste både ha chaos stone och pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jaha, så man måste både ha chaos stone och pengar? Ja, så är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 ja e en lvl 28 assasin börja spela igår, spelar på posedon(stavning) och heter cann har även en sorcer som heter nemises på samma server:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag kör på Hades och har en lvl 82 defender, 60sorcerer (lvl 4 skills :3), 27 priest och 42 enchanter xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 hur uppgraderar man sina skills? ja har köpt lvl 2 till shadowstrike(tror ja den heter) men där står att ja inte kan andvända den så ja testa med en annan skill(kommer inte ihåg va den heter nått med dager ialla fall) men det står samma sak så ja undra om ja va för låg lvl så nu e ja lvl 33 och funkar fortfarande inte(vad lvl 27 när ja börja testa) kan nån snälla hjälpa mig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.