Legend89 Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Detta spelet släpps på fredag. Min fråga är öär spelet värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Verkar rätt roligt, ser dock ganska enformigt ut som de flesta Pokémonspel brukar vara till stationära konsoller. Redigerat 2 December 2007 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Det står typ på serebii att man kan få en surf pikachu där om man klara ut spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Det står typ på serebii att man kan få en surf pikachu där om man klara ut spelet.yep de kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Då får man skynda sig att klara av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Måste man har friends code för att möta andra spelare? Hur ska man typ koppla DS till Wii? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Måste man har friends code för att möta andra spelare? Hur ska man typ koppla DS till Wii? det återstår att se på Fredag hur det fungerar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Måste man har friends code för att möta andra spelare? Hur ska man typ koppla DS till Wii? det återstår att se på Fredag hur det fungerar ;) Ok, men jag har inte friend code och jag vet inte hur man gör. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Surf pikachu är en attack pikachu knnat få i gameboy spel. det är nytt bland wi-fi spel och väldigt bra då det täcker ground svaghet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag tänker köpa Pokemon Battle Revolution. :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Måste man har friends code för att möta andra spelare? Hur ska man typ koppla DS till Wii? det återstår att se på Fredag hur det fungerar ;) Ok, men jag har inte friend code och jag vet inte hur man gör. <_< Så här funkar det (vad jag har läst, har inte spelet än):Det finns tre spellägen. I det till vänster och det till höger kan man använda Pokémonar som man har överfört från sitt D/P spel (trådlöst) eller så kan man använda Rental Pokémon (som finns spelet från början). I spelläget till vänster kan du strida i olika Colosseums mot andra tränare. Varje Colosseum har unika regler för striderna. I spelläget i mitten kan man stida mellan 2-4 D/P spel. DS:ar används som kontroller och Pokémonar överförs från spelen. Detta är det enda spelläget där man använder DS:en som kontroll. I spelläget till höger strider man online. Man kan antingen strida mot vem som helst eller en kompis. Om man ska strida mot en kompis måste båda ha den andras Friend Code (ofta förkortat FC). Man får en Friend Code första gången man ansluter till internet med spelet. Det här är då vad jag har läst, jag har inte spelet än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg