Aircondition Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Vad ska du använda 8600GT till om jag får fråga? Har du tänkt spela är det bättre att lägga lite extra på ett bättre kort. Men för att surfa och kolla på film duger det utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Mitt X600 börjar bli gammalt^^ har kollat på canirunit.com och många spel säger att jag har allt som behövs förutom ett bra grafikkort, bl.a bf2 som jag spelar ibland, laggar en del. så får man dessutom med nwn2, man kan ju dra av spelets kostnad så blir det ett riktigt billigt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 du behöver ju inte nödvändigtvis ha nätagget I datorn, du kan ju sätta det på utsidan, blir inte lika snyggt, men funkar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.