Median Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Fuskbugg verkar vara nere just nu, så listenserver och clients_txt generator saken fungerar inte. Ska se vad jag kan göra, annars kan ni prova senare. Edit: Alternativ länk för Clients txt generator och Listenserver: http://manganim.byethost3.com/windows_clie...t_generator.exe http://manganim.byethost3.com/listenserver.cfg Redigerat 18 December 2007 av Odet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) Hej! bra guide!!! men jag har en fråga: när jag har laddat ner rpg modet så finns det en map som heter addons och en som jag skapade tidigare ju så ska jag ersätta dom elr vad ska jag göra? hoppas på ett snabbt svar vill köra nu! Redigerat 20 December 2007 av Ultra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Hej! bra guide!!! men jag har en fråga: när jag har laddat ner rpg modet så finns det en map som heter addons och en som jag skapade tidigare ju så ska jag ersätta dom elr vad ska jag göra? hoppas på ett snabbt svar vill köra nu! Ja! Ersätt bara den ;) Inga problem. Alla filer som du har i addons mappen nu, ersätts inte eftersom dom inte har något att göra med filerna i rar filen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamernumber Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Vad gör man efter det ??? Allså hur startar man servern med rpgmod och wc3 mod ?? Jag har lagt till alla filer rätt men sen ?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Du måste ha metamod.. Läs Metamod delen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) Jag behöver HJÄLP! Efter allt de dära med Listenserver Tutorial hur startar jag servern ????? EDIT: Jag har läst hela Tutorial men hur får man på server ( Startar server ) Redigerat 20 December 2007 av Sgt_Denis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 "Create Server" på Counter-Strike Source menyn med Listenserver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) "Create Server" på Counter-Strike Source menyn med Listenserver. Det funkar inte ( jag kanse inte har fattat ) Men i alla fall Jag startar CSS Sen på create server sen trycker jag på start server sen frys det allså det stanna på Establing connection to server det har hållt på I ÅRA TAL :( Fast det går trycka canel Hjälp ? EDIT: Ibland stannar det också på Loading resures ( elr nåt ) Redigerat 20 December 2007 av Sgt_Denis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 "Create Server" på Counter-Strike Source menyn med Listenserver. Det funkar inte ( jag kanse inte har fattat ) Men i alla fall Jag startar CSS Sen på create server sen trycker jag på start server sen frys det allså det stanna på Establing connection to server det har hållt på I ÅRA TAL :( Fast det går trycka canel Hjälp ? EDIT: Ibland stannar det också på Loading resures ( elr nåt ) Jag vet tyvärr inte vad som händer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) "Create Server" på Counter-Strike Source menyn med Listenserver. Det funkar inte ( jag kanse inte har fattat ) Men i alla fall Jag startar CSS Sen på create server sen trycker jag på start server sen frys det allså det stanna på Establing connection to server det har hållt på I ÅRA TAL :( Fast det går trycka canel Hjälp ? EDIT: Ibland stannar det också på Loading resures ( elr nåt ) Jag vet tyvärr inte vad som händer :( då ska jag försöka göra om allt Men tack varför du brydde dig ;) EDIT: Så nu har jag fixat det Glömde göra en grej ;) Men när jag instalerar RPG moden Hur får jag fram menyn ? Jag skriver RPGmenu men fungerar ej Det är jag igen för låt för spam/dubbelpostning om jag gör det Jag har fixat RPG nu Men när man loggar in på server är man inloggad som admin om du har valt din steam id ??? En sak till Hur gör man att andra kan joina ???? Jag behöver väl inte öppna portar för min pappa har satt atta alla portar kan gå ( elr vad det är ) tror att det heter TDL elr nåt Det är bara det sen slutar jag va jobbig ;) Redigerat 20 December 2007 av Sgt_Denis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Ja... Folk kan redan joina nu. Men du måste vänta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Ja... Folk kan redan joina nu. Men du måste vänta :P Oooo ;) men kan du sen ändra admins och det ( Sista ) det 'r det ända jag behöver veta ?? Till er andra som inte kan få RPG mod funka ladda ner den nya versionen till CSS RPG MOD 1.0.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg