S_ikers Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 The file "Files\unconditional\user\Data\enGB\Interface\Cinematics\WOW_Intro_BC_800.avi" in archive "D:\Installer Tome 4.mpq" could not be opened, because an error 104 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive) detta är felmedelandet jag får upp när jag ska installera burning crusade allt är orginal och köpt på games i stockholm sen får jag ett felmedelande till efter det förra felmedelandet The file "Localization.xml" could not be loaded. behöver hjälp att tydda dessa och säg gärna vad jag ska göra setup på datorn 2 gig ram 48,357 ledigt utrymme på datorn ati radeon x1650 grafikort har 250 någonting på nu men kan pressa upp det till 512 media center intel pentium D 2,80 ghz jag har spelat vanliga wow utan svårigheter förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) kan vara repor på skivan (gissning) men om spelet är nyköpt så borde det inte vara det Redigerat 4 December 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
S_ikers Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 nej har puttsat dem med silke inte mycket repor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Kolla så att du har nyaste direct x installerat på datorn och senaste drivrutinerna till dit grafik kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Hade samma fel. Ladda ner BC på wows hemsida. Och ta ut skivorna (annars dampar det) http://www.wow-europe.com/shared/downloads...-downloader.exe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg