GangsterTwist Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Ny trailer på gång, står releas på beskrivning. Heter "Move up, ladies" Vad handlar den om tror ni. Vad kommer dom visa. Vad vill ni se. Varför döpte dom den till "Move up, ladies". Vad förutser ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jag vet :D smaskigt, imorgon kl 9 va? hoppas på lite gameplay men jag tror den kommer bli ungefär som "looking for that special someone" men med förhoppningsvis lite ny info :) det spelet kommer bli grymt kul, och jag läste någonstans att det kommer vara MINST 16 players online :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 humm, såg två nya screenshots på spelet, skulle gissa på att det är från trailern, inget gameplay isf iaf :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Smaskens!!! Länk? Redigerat 5 December 2007 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Nån länk till trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Släpps på Gametrailers.com om ungefär 1 timme nu. Ska bli mycket spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Släpps på Gametrailers.com om ungefär 1 timme nu. Ska bli mycket spännande.När på svensk tid släpps den på riktiga sidan 1 min till trailern , nu ee jag riktigt upphetsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 (redigerat) har slääppts för 13min sen!! tror faaktiskt att detta blir det bästa gta-spelet nånsin, ser grymt otroligt j*vla asbra ut på nya trailern, hoppas låten dom spelar blir soundtrack, svingo :) :) :) :) Redigerat 6 December 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Hm okej, såg den för 15min sedan, den var jävligt bra, dom vissa bara lite story och lite animation och vapen och fordon osv. fast jag gilla den, slutet också, nu måste jag ha spelet enu mera. Iaf nice som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 håller med, ownar ju de två andra, slutet var kuligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 f*n vad jag längtar till GTA IV :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.