TheGreatest Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 skriva lösenord? O.O har aldrig hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 händer han hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) vilket e det bästa gratis virusprogrammet? mitt norton går ut om ung 2 veckor så behöver nåt nytt men som inte kostar :> Redigerat 9 December 2007 av Romeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kai Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 F-Secure är jobbigt, min kompis har det och han måste skriva in en massa lösenord hela tiden. själv kör jag kaspersky och det funkar utmärkt, hadde panda förut men det är blan det sämsta + att det tar lång tid för att det ska starta Hmm, inga lösenord saker kommer upp här. Andvänder dock en Trial version av F-Secure tills jag hittat något.Bara nånting som skyddar atm. :) Annars hade jag tänkt eftersom att mitt Norton flippade kanske man skulle ta bort exakt alla Reg' Nycklar osv? Sen installera om så kanske det fungerar, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 det virusskyddet bästa är att byta till linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 F-Secure är jobbigt, min kompis har det och han måste skriva in en massa lösenord hela tiden. själv kör jag kaspersky och det funkar utmärkt, hadde panda förut men det är blan det sämsta + att det tar lång tid för att det ska starta Har aldrig någonsin hänt mig. :huh: Aja, själv har jag F-Secure och är rätt nöjd med det trots att det tyvärr tar rätt så mycket kapacitet, så man ska inte ha en för slö dator till det. Det bästa virus/brandväggs-skyddet är dock McAfee enligt mig, så om du ska köpa något, köp McAfee. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 kanske bara är så för min kompis då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 F-Secure är ju bland de bästa antivirusskydden som finns- Det kanske säger något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Nej, Det är det ju inte. Jag rekomonderar att inte köpa F-secure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Nej, Det är det ju inte. Jag rekomonderar att inte köpa F-secure! Och jag rekommenderar dig att inte ta råd från någon som inte ens kan stava rekommenderar. F-Secure används av skolor och företag, det är bland det bästa virusskydden som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 nej :P min skola anv nått som heter Macfee eller nåt oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jag rekommenderar starkt att använda McAfee, även fast jag har F-Secure och är nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.