Dannneee Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 På huvudmenyn i början står det längst ner "new contents available" eller något liknande och jag undrar hur man laddar ner dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 På Playstation Store antar jag... Har sett ett par downloads där till GH3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Om du har en ny verson (systemversion vill jag mena) Så syns den vid en flik, där det står "playstation store (leta fram den, nästan längst bak) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andant Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Playstation store...fast där är inga låtar för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Jag hittade det själv men tack ändå. Redigerat 15 December 2007 av Dannneee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Kan du inte säga var? Jag har också fått problem med det nu. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Man kan köpa låtar vid ett ställe, i karriären. (Inte riktiga pengar), kanske dem menar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Nej, det står "Downloadable content available" i menyn. Man ska kunna ladda hem nya låtar om jag har förstått det rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 har också fastnat på det för när man trycker på play show så står det Downloads Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oscan Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 sparat På huvudmenyn i början står det längst ner "new contents available" eller något liknande och jag undrar hur man laddar ner dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 ...va? Onödig bump låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg