Fuskgalning Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Hur får man battle points på Battle frontier? Jag har nu försökt i ca ½timme :zzz: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Om du menar på Diamond så måste du vinna mot alla tränare, då får du 3 bp. Samma sak på R/S/E. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Måste man verkligen vinna över alla´? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Ja, det är väl inte svårt alls eller?? Har gjort det hur många gånger som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Vad menar ni med ''alla''? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Om vi säger så här: Ni måste "klara" en. Låt oss säga battle tower. Vinna över 7 tränare. Pyramid, gå upp till högssta våningen o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Ah ok^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag har också för mig att för varje gång man klarar den får man mer BP. Kanske inte varje men i alla fall varannan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Jag har också för mig att för varje gång man klarar den får man mer BP. Kanske inte varje men i alla fall varannan.Om man klarar silverpriset på någon av ställena här är ett exempel: Man får 1 BP på Battle Dome om man klarar silver märket får man 3 BP varje gång man klarar den och när man har vunnit guld märket så får man 5 BP. Det är samma sak på varje att man får mer BP ju fler gånger man klarar det. Redigerat 8 December 2007 av Guldfisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Asså Battle frontier är såååååååååååååååååååååååå svårt :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Har du bra pokémon klarar du det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Asså Battle frontier är såååååååååååååååååååååååå svårt :zzz: Jag tycker att det är lätt. Testa ev träning så får du se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg