FAQ Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Säg vilka spel som är roligast för jag ska kanske köpa ett spel snart och då vill jag ha bra tips, snälla. Mina är: Slaget om midgård 2 häxkungens tid counter strike source fifa 08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 jag tycker WoW är kul, och om du ska köpa cs så ska du först kolla med dina irl polare om dom kör 1.6 eller source Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FAQ Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 ok, men jag gillar inte wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 World of Warcraft, Counter-Strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Alla har ju olika smak, men vi kanske kan utgå ifrån hur gammal du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 hm..mulle meck? :P nej men vad gillar du för spel då? du kan iaf hjälpa oss med vilken sorts spel du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.