TheChosenOne Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Hej! Jag undrar vilken melodi på zelda ni tycker är bäst? själv så tycker jag Sarias Song (Lost Woods) vad tycker du? MVH Gabbe :) Redigerat 8 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jaaa! Från Lost Woods. Fantastisk är den, kan den på gitarr. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Ja den är bra, speciellt Twilight Princess versionen (i Sacred Grove), men egentligen så är all musik i Zelda för bra för att jag ska kunna välja en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag älskar "The Legendary Hero" vilket är den första melodin på Wind waker. Och Hyrule field äger också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 The Legendary Hero..? :huh: Har aldrig hört den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Om du har spelat WW så har du hört den. Det är låten i början vid berättelsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Aha den! jag hade glömt vilken låt det var i början men jag gick in på youtube och kolla :D Den är väldigt nice! http://www.youtube.com/watch?v=rEoRavExhfo Redigerat 7 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag sa ju det:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Älskar all musik på zelda jag tycker faktiskt att zelda är en av de spel som har bäst musik. Vissa låtar blir lite stressande och de är ofta de låtar som är i temple och sådant. Annars är det en bra musik som inte brukar stressa en :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Älskar all musik på zelda jag tycker faktiskt att zelda är en av de spel som har bäst musik. Vissa låtar blir lite stressande och de är ofta de låtar som är i temple och sådant. Annars är det en bra musik som inte brukar stressa en :)Har du ingen favorit melodi på zelda då?jag kan förstå att du gillar alla men har du en favorit melodi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 lost woods och börar musiken på ww äger :cool: men jag hatar musiken som är när en fiande är nära en på tp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Älskar all musik på zelda jag tycker faktiskt att zelda är en av de spel som har bäst musik. Vissa låtar blir lite stressande och de är ofta de låtar som är i temple och sådant. Annars är det en bra musik som inte brukar stressa en :)Har du ingen favorit melodi på zelda då?jag kan förstå att du gillar alla men har du en favorit melodi? Humm ... nja ... jag kan nog säga Epona´s song eftersom jag gillar henne så mycket. Om det inte är nog så säger jag sången på slutet av Twilight princess :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg