Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej!

Jag undrar vilken melodi på zelda ni tycker är bäst?

själv så tycker jag Sarias Song (Lost Woods)

vad tycker du?

MVH

Gabbe :)

Redigerat av TheChosenOne
  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Ja den är bra, speciellt Twilight Princess versionen (i Sacred Grove), men egentligen så är all musik i Zelda för bra för att jag ska kunna välja en.

Skrivet

Älskar all musik på zelda jag tycker faktiskt att zelda är en av de spel som har bäst musik. Vissa låtar blir lite stressande och de är ofta de låtar som är i temple och sådant. Annars är det en bra musik som inte brukar stressa en :)

Skrivet

Älskar all musik på zelda jag tycker faktiskt att zelda är en av de spel som har bäst musik. Vissa låtar blir lite stressande och de är ofta de låtar som är i temple och sådant. Annars är det en bra musik som inte brukar stressa en :)

Har du ingen favorit melodi på zelda då?

jag kan förstå att du gillar alla men har du en favorit melodi?

Skrivet

Har du ingen favorit melodi på zelda då?

jag kan förstå att du gillar alla men har du en favorit melodi?

Humm ... nja ... jag kan nog säga Epona´s song eftersom jag gillar henne så mycket. Om det inte är nog så säger jag sången på slutet av Twilight princess :P

• Skapa ny...