Viruz256 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Hej! Jag undrar vilken melodi på zelda ni tycker är bäst? själv så tycker jag Sarias Song (Lost Woods) vad tycker du? MVH Gabbe :) Samma här:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) den här : Redigerat 25 Januari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Jag tycker om på Phantom Hourglass när Oschus snackar med Link. Den musiken tycker jag om. Den är lite sorglig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Jag tycker att sista bossens låt i OOT är skönast av alla, vet inte varför men det måste vara för att man blir lung under fighten :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingshyguy Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag tycker song of time och song of storms är härligast^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Huvudtemat i de flesta spelen, inte f*n vet jag vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Forest Temple och Sarias Song. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 gillar alla men mina favoriter är: Saria´s Lost Woods sång, the legendary hero (i början på WW), Hyrule Field sången, och den där time sången (kommer ej ihåg va den heter men det e den man spolar tillbaka tiden med i Majoras mask) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaGameMan Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Svårt, för Zelda är troligen Nintendo-serien med grymmast musik. Hyrule Field från OOT och TP är grymma. Även huvudtemat bör nämnas (ja, ni vet vilket jag menar, Zelda-temat). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 (redigerat) Min favorit song är Song of Storms tror att den hette så. Redigerat 12 Mars 2009 av AxeMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Jag älskar all Zelda musik speciellt Majoras Mask boss fight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Gerudo Valley musiken i Ocarina of Time är extremt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg