Ruthar Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Jag gillar inte någon speciell låt i Zelda spelen, men hela Ocarina of time är ju fylld med grym musik! Några favissar där är Hyrule field, song of time, gerudo valley och...forest och sprit temple :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monsterhunter Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Sarias song äger, men jag blev fäst vid orginalet av Zelda, den här som är själva temat, och song of storms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Allting, allting är så underbart klassiskt och fucking amazing! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Vet inte vad som flög i mig. Gerudo Valley (OOT) och Majora's Mask Battle (MM) är ju klart de bästa. Redigerat 21 Januari 2011 av PrinceMush Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Gillar miniboss-musiken från OOT Här är den: jag gillar också musiken som spelas då man möter en fiende. (OOT) Här är den: Jag gillar också Bossmusiken (OOT) Ganondorfs bossmusik från OOT är äve skitbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Sarias Song är bara för grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Song of Storms speciellt Brawl-versionen har den som ringsignal på min mobil :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 En sång jag tycker folk har glömt är Ganon's Theme, eller Ganondorf's Theme, spelas i ALTTP, OoT, TP, och även WW, även fast det inte finns en "full" version där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Har en favo musik från Twilight Princess. The Ballad of Twilight (Hyrule Field). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante1337 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Alla i denna medley: :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 För få säger Gerudo valley :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Alla i denna medley: :D:DDen var inte dålig! Men 5.30 är ju den riktigt orginella, vet inte riktigt vad dem heter, men på det medley du linka 5.30. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg