Gäst Mangekyoucake Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ärligt , Du behöver f*n bara lyfta upp gitarren så att halsen pekar upp i taken Enligt mig e det inte 360 grader ..... :visslar: Ärligt talat. På WII är det ju asmycket lättare en på typ ps3. Men det kanske bara är för att jag har det till WII. Oft:Bästa låten är schools out. I lol'd , det är i klass med en snubbe som skrev /MVH häromdagen. Viruz256; wtf? Den suger ju dask D': En till favorit är Impulse, An endless sporadic och den andra nya fvoriten är Slow Ride xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Story of my life , Talk dirty to me , Cliffs of dover och Lay down =) På Easy eller? =P Oft: Spelade GH3 hos mina kusiner på julafton. Dock hade de det till Wii, och frågan är då: ska kontrollen vara så dålig? Det går f*n inte att göra HOPOs eller Star Power! Det är omöjligt att spela på Wii... för att aktivera Star power får man nästan snurra gitarren 360 grader... Ärligt , Du behöver f*n bara lyfta upp gitarren så att halsen pekar upp i taken Enligt mig e det inte 360 grader ..... :visslar: Upp i taket är ju skitlångt!!!!!!! på Xbox så behöver man bara lyfta upp den en bit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Through The Fire And Flames - Dragonforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Tycker La Grange av ZZ Top är en solklar favorit, men det finns många andra bra låtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Tycker La Grange av ZZ Top är en solklar favorit, men det finns många andra bra låtar.Den är jävligt bra. Ni skulle sett när jag spelade den på Expert på 99% för några kompisar, och dem tycker dem e jätte bra och när jag sa att jag sög på GH3 så trodde jag dem skulle slå på mig, för jag är bättre än dem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Tycker La Grange av ZZ Top är en solklar favorit, men det finns många andra bra låtar.Den och The metal gillar jag, har tyvärr inte 5 stjärnor på den på expert än. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Slow Ride och Schools Out. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Cult of Personality. ;-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 miss murder, lay down, rock you like a hurricane ( EXPERT 98%, 95%, 97% ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Lay down é bra också <3 bluepower; Har 99 på alla tre 8D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Rage Against The Machine - Bulls On Parade Guns 'N' Roses - Welcome To The Jungle Är Dom Bästa ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 miss murder, lay down, rock you like a hurricane ( EXPERT 98%, 95%, 97% ) Du spelade ju på easy nyss. <_< Nya favoriten är Train Kept A' Rollin i GH:A. Den bleb liksom favoritförklarad efter att jag äntligen fått 325 000 poäng på den (ett achievement). Det var svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg