eeewwhh Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag >=) eller flea ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Lemmy i Motörhead :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Frank Bello i Anthrax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Matt Kean i Bring Me the Horizon Paolo Gregoletto i Trivium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Duff !!! jag har en DVD där han har ett solo på 2min typ och kör lite snabbare :D Redigerat 4 Januari 2008 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Steve Harris från Iron Maiden. Sen kommer Cliff Burton (rest in peace) från Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Cliff Williams från AC/DC. Solklart! :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.