Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 är golden sun kul??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Ja om du gillar RPG :D Tycker det är sk*t kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag med men jag har fastnat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 det e bäst! vad har du fastnat nånstans orochimaru? e det i gs2 så kan jag hjälpa dig lätt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Rekommenderar det starkt! men köp 1an först.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jaa,köp ettan först.jag köpte tvåan och fatta inte specielt mycket i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 tack :D ska köpa det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 men vad hadlar det om :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Rekommenderar det starkt! men köp 1an först.. Jag tycker också 1,2 är roliga !!!men jag hoppas att det kommer en NR.3 :) fast alla gubbar gubbar från tvåan är med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) Det handlar om felix.som ska sätta på några fyrar.man möter bossar.och det är klurigt.Det kanske låter tråkigt,men det är KUL! Redigerat 11 Mars 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 det låter rätt kul!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 köp ettan då fattar du först vad som händer i tvåan! du ska sätta på två fyrar ( mercury och venus) i ettan me isaac och hans gäng! sen ska du vara felix och hans gäng och sätta på en fyr (jupiter) sen komma isaac och hans gäng joina ditt gäng! fast det e bäst om du har en linkkabel och golden sun 1 så att du kan linka över alla bra gubbar på deras level och alla deras djinn! (djinn= små figurer som tar mer liv på monstren när du använder dem en bara ett vanligt slag!) efter du har linkat så går du till jupiter och får isaac och hans gäng! då får du ju dem på deras level som dem hadde från golden sun 1! annars e dem bara på 35 och har 2-3 djinn var... sen ska du me isaac och felix gäng tända på mars lighthouse och döda doom dragon!!! ha så kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg