Hoppa till innehåll

Lagg + Bugg = Jag Inte Klad?


Lynott

Rekommendera inlägg

Ska göra en paladin på serven valishj (nått sånt :S) tänkte att gubben kan få heta Amo men när jag ska göra den står det att det redan heter nån så, sedan går jag in på armory och ska kolla upp det men det finns ingen som heter Amo på den servern, wtf?

post-66164-1197066147_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska göra en paladin på serven valishj (nått sånt :S) tänkte att gubben kan få heta Amo men när jag ska göra den står det att det redan heter nån så, sedan går jag in på armory och ska kolla upp det men det finns ingen som heter Amo på den servern, wtf?

Den kanske är under level 10.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska göra en paladin på serven valishj (nått sånt :S) tänkte att gubben kan få heta Amo men när jag ska göra den står det att det redan heter nån så, sedan går jag in på armory och ska kolla upp det men det finns ingen som heter Amo på den servern, wtf?

Den kanske är under level 10.

 

Okej trodde att det var något sådant visste inte att dem hade gräns på det, sorry, tråd kan låsas, tack för svar oddy, om ni vill skriva något kan ni skriva förslag på vad jag annars ska heta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska göra en paladin på serven valishj (nått sånt :S) tänkte att gubben kan få heta Amo men när jag ska göra den står det att det redan heter nån så, sedan går jag in på armory och ska kolla upp det men det finns ingen som heter Amo på den servern, wtf?

 

Den kanske är under level 10.

 

Okej trodde att det var något sådant visste inte att dem hade gräns på det, sorry, tråd kan låsas, tack för svar oddy, om ni vill skriva något kan ni skriva förslag på vad jag annars ska heta

 

Horde eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

även om dom är under 10 kan man se namnet, är du inne på eu wowarmory ?

Det görs inte armory profiler till chars under level 10, ne.

 

Cold_fear : Tror man kan heta samma på olika servers även om man är i samma Battlegroup. eller?

 

suck, om du har en gubbe som heter khazar på en realm i samma cross realm som mig, men inte samma server kan jag göra en gubbe som heter khazar på min server
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

även om dom är under 10 kan man se namnet, är du inne på eu wowarmory ?

 

Det görs inte armory profiler till chars under level 10, ne.

 

Cold_fear : Tror man kan heta samma på olika servers även om man är i samma Battlegroup. eller?

 

suck, om du har en gubbe som heter khazar på en realm i samma cross realm som mig, men inte samma server kan jag göra en gubbe som heter khazar på min server

 

ah just de, tänkte lite fel o.0

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...