TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Det kan du köpa i lvl 40 (om du menar ett sånt man rider på) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 vart kan man köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag vet inte men fråga några blod elfs i WoW om var Mount finns att köpa så kan dom nog berätta Jag har för mig att det var vid nåt ensamt hus i skogen.. PS Dom kostar ungefär 100g (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Om du menar pets så lär sig Hunters en spell i lvl så man tämja några olika sorters djur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Om du menar att tämja ett djur som man kan anfalla med, så kan bara hunters ha det. Som Eldapa sa. Om du menar ett riddjur så får du köpa det på level 40 som springer i 60% för 100g, och sen en som springer i 100% på level 60 för runt 700g nära Silvermoon city. Sen finns det också små non-combat pet som bara springer efter dig för att det ska se snyggt ut, dom kan du köpa lite överallt, i städer typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/classes/index.html där kan ni se alla klasser, vilka raser som kan vara dem och vilken armor/weapons dom kan använda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 men Hur tämjer man ett pet hittar ingen magi för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Totorio, det finns mängder av guider på WoWs hemsida, samt finns det klistrade trådar här. Var god leta lite i alla fall innan du gör såna här trådar, blir bara massa onödiga inlägg samt inlägg med felaktiv information. Angående klassen Mage: Mage kan endast använda Cloth gear genom hela spelet. Mage kan endast ha Weapon skills: Wands, Staves, One-hand swords, Daggers, Defence samt Unarmed. Mage kan inte tämja någon form av djur, endast Hunters och Warlocks kan ha pets. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 ja men jag är en hunter nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 är du lvl 10 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 ja men jag är en hunter nukolla in http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=97256&st=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 jag har kollat in sidan men fattar inget och ja jag är lvl 10 ä lvl 23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg