WASD Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 §1.20 - Att klistra in långa texter eller stora bilder i inlägg, skriv adressen till sidan som bilden/texten finns på istället. Kan man fortfarande få en varning för att klista in en för stor bild nu när den förminskas automatiskt? långa texter gäller ju fortfarande antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 §1.20 - Att klistra in långa texter eller stora bilder i inlägg, skriv adressen till sidan som bilden/texten finns på istället. Kan man fortfarande få en varning för att klista in en för stor bild nu när den förminskas automatiskt? långa texter gäller ju fortfarande antar jag. Om bilderna förminskas gills det inte, Men om man lägger in för långa texter gäller de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 §1.20 - Att klistra in långa texter eller stora bilder i inlägg, skriv adressen till sidan som bilden/texten finns på istället. Kan man fortfarande få en varning för att klista in en för stor bild nu när den förminskas automatiskt? långa texter gäller ju fortfarande antar jag. Funderar på texter, i t.ex. en freerider bana så är det ju en stor text. Hur är det med sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Om man bifogar en bild så förminskas den, men inte om man laddar upp en bild genom någon annan sida och använder sig av "Lägg till bild" fuktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.