Garone Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag måste hitta 'Liara', dottern till Asari Matriachen. Det stod att hon skulle vara någonstans i Tulai någonting ( Minns inte namnet riktigt ). En kompis sade att hon fanns i ett system som hette 'Macadonia'. Jag åkte dit och landade på planeten. Jag hittade en kamp med en Asari writing och ett Pirat Läger. Jag rensade Pirat Lägret och hittade en plot markering på kartan.. Men det visade sig vara ett sido-uppdrag. Jag sökte igenom resten av planeten utan att hitta något, och det var bara en enda planet i Macadonia som man kunde landa på. Vart befinner sig Liara? :S ( Ursäktar att det blev lite struligt, är lite upptagen just nu. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 (redigerat) Hon är på en stenplanet med lava på (Therum tror jag). Det bör finnas några geth på planeten. När du är vid ingången så kommer det lite geth samnt en liten boss. Redigerat 10 December 2007 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Hon är på en stenplanet med lava på (Therum tror jag). Det bör finnas några geth på planeten. När du är vid ingången så kommer det lite geth samnt en liten boss. det finns en massa geth på planeten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MineBag Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Hon är på en stenplanet med lava på (Therum tror jag). Det bör finnas några geth på planeten. När du är vid ingången så kommer det lite geth samnt en liten boss. det finns en massa geth på planeten Klaga inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Det är ett av systemen i Artemis Tau-klustret. Det finns bara fyra, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.