Julihann Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Vilket tycker du är det lättaste zelda? Själv vet jag inte eftersom jag inte har en så bra uppfattning på det :visslar: He, he annars så kan det vara ww, det som var jobbigt var att åka över hela havet hela tiden. Tog så lång tid! Annars så kan jag säga Majora´s mask den var faktiskt inte så lätt att förstå. Men efter man börjat att fatta är den väldigt kul och inte så svår. Skriv vilket som är det lättaste zelda enligt dig! Jag är ganska säker på att minst en kommer att säga att alla var lättast :P MVH Från mig Redigerat 8 December 2007 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Twilight Princess. Jag tror inte jag dog en enda gång när jag spelade det. Men det är förstås ändå bra, hög svårighetsgrad är bra, men är inte nödvändigt för att ett spel ska vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Detre Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Julihann ... du hade rätt. Aaallllaaa zelda spelen är lätta! Jag kan inte fatta att någon tycker de kan vara svåra! Men det allra lättaste måste vara ww och majora´s mask. Klarade majora´s mask på 4,5 tim. Körde om det och fick alla maskerna och klarade spelet på 6 - 7 tim. D.L.L (Detre Linth Loh) *du fattar vad det betyder hi, hi Julihann ;) p.s Den bäste förloraren i välden kommer att återkomma den 16 dec!!! (Hajick) Rädda sig den som kan! Kvinnor och barn först!!! (eller så dödar vi honom och förtsätter våra liv som vanligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag tycker nog WW är det lättaste Zelda spelet B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 1.Twilight princess 2.OcarinaOfTime 3.Zelda 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag tycker det lättaste Zelda spelet är Wind waker eller Link's awakening. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Det lär nog vara Phantom Hourglass. Lätt, men sjukt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 zelda 1 är veldit lät Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Twilight Princess. Dog inte en enda gång. )= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Twilight Princess. Dog inte en enda gång. )= Snyggt, gillar det spelet! :) Försöker klara det helt men har lite svårt att hitta alla ghost spirits :P Redigerat 14 December 2007 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Zelda phantom hourglass... krara typ på en vecka... men var kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 twilight princess. blä. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg