Morre92 Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Minish cap............ bara 6 bossar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Haha jag har bara klarat Twilight Princess och Wind Waker så det blir TP som är lättast. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Minish cap. Får typ världsrekord om jag gör en speedrun >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Vet inte då jag bara spelat oot, ww, tp, oot mq, ph och mc. Men tror nog mc var det lättaste (minish cap) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajick Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 minish cap <) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Ånej.. inte han igen.. //TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag tycker Twilight Princess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sopcontainer Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Gills Game & Watch? :P Annars är det nog Twilight Princess.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlacKRosE Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 WW va lättast :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Öhhh... Det som man kunde slåss på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 tp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg