ZeldaNaruto Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 53%... <_< Hoppats på mer ändå... Kan cirka nada om zelda manga... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 46% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 77% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 83 % aoow,, ville ha 100 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 23% ocj jag hadde ingen anning om nått jag kunde inte ens läsa frågorna lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heytek Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) 38% även fast jag bara spelat MC och TP ^_^ . Synd att man inte fick se vad man svarat rätt. Redigerat 15 Januari 2008 av PokeHarry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tjena tjena. Jag har gjort ett Zelda oot quiz för experter. Det finns frågor från både spelet och mangan kolla in det här skriv gärna vad ni tycker. Obs: Testet är på engelska. Edit: Säg till om det är för lätt. as bra test tycker jag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lostboi Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 lol jag fick 21% :D :P Jag fick 38% och de e mitt favoritspel^^ Jag med. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heytek Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 9,09% :meddum: :mellow: :o :( andra gången, väldigt länge sen sist men käns ändå som om det skett en väldigt stor förändring.......... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Fick bara 80 procent. För övrigt, riktigt usel quiz. Vad är zelda manga? Vad har det med spelet att göra? Och vad menas med frågan Triforce: Det finns ju 3 triforce bitar, Power, Wisdom och Courage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 13 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Länge sen jag gjorde det där. Xade vet du inte vad manga är? Det är japanska serier. Det har med spelet att göra på det sättet att mangan är baserat på spelet. Vet inte vad som har hänt med Triforce delen men jag ska fixa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 54.55% Men vadå manga OOT... Måste dom göra det av allt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg