Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) jag tycker det borde finnas nån försäljnings-köp forum, ifall man vill sälja eller köpa nånting som man har köpt på fuska.se... :P Redigerat 11 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Man kan ju sälja grejer man köpt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jo men jag menar just ett forum för bara köp och sälj galna! itte den där sälj/köp spel som redan finns utan saker som man har köpt här borde ha ett eget forum tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Aha okej då fattar jag !.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 hoppas dem kan fixa ett sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Man kan skriva i poängforumet... dt jhandlar ju om poäng! Det räcker väll datt ha det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Som sagt allt som har med poäng att göra ska göras i poäng forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.