Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Jag köpte mit xbox 360 för 2dagar sen, och jag fick ´viva piniata och forza mt 2 och när jag hade spelat viva piniata i 7-8 timmar så funkade den inte då fryste bilden när introt skulle börja..... vad ska jag göra??? Redigerat 12 December 2007 av admin "!neeeeejjj!" kass rubrik, §1.25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 har du en plasma tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 nej en lcd 20-25 tum... min mamma råka välta den 1-2 gånger.. medans vi spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 kanske är anledningen då... tvn gick väll sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) har du en plasma tv? Det var väl f*n vad du ska dröja dig kvar? Du varken gillar eller vet något om 360 så dra åt pipsvängen. Redigerat 9 December 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 har du en plasma tv? Det var väl f*n vad du ska dröja dig kvar? Du varken gillar eller vet något om 360 så dra åt pipsvängen. Ingen anledning för förolämpningar. Till trådskaparen, prova att göra det enda rätta och det ganska ångestfyllda, ring support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 nacho...varför säger du att jag inte gilllar xbox 360 jag har väntat i månader fast vi hade inte råd så vi väntade i 1månad till....och jag var glad att jag fick min xbox jag kunde spela online se på videos....... fast jag klagar bara över att viva piniata inte funkade på bara 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 nacho...varför säger du att jag inte gilllar xbox 360 jag har väntat i månader fast vi hade inte råd så vi väntade i 1månad till....och jag var glad att jag fick min xbox jag kunde spela online se på videos....... fast jag klagar bara över att viva piniata inte funkade på bara 2 dagar.Han sa inte åt dig, utan åt InTech... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 jahaaa okej sorry nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 InTech har skapat sig lite av ett dåligt rykte på Xbox 360 forumet förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 mm han kommer aldrig med nåt vättigt, och han ser allt negatift, svara inte på min åsikt intech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Ring supporten, enklast och bäst. InTech har skapat sig lite av ett dåligt rykte på Xbox 360 forumet förstår du.Tja, anklagar man andra för det Nacho och andra har skrivit åt honom så sitter en skruv löst. Han kunde inte ens bevisa det h an har anklagat mig för, fast jo enligt han själv så kunde han bevisa det, han kallar idiotiska undanflykter för bevis. ,_, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.