Hoppa till innehåll

Viva Piniata Fryser


Gäst ihabba123
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123

Jag köpte mit xbox 360 för 2dagar sen, och jag fick ´viva piniata och forza mt 2 och när jag hade spelat viva piniata i 7-8 timmar så funkade den inte då fryste bilden när introt skulle börja..... vad ska jag göra???

Redigerat av admin
"!neeeeejjj!" kass rubrik, §1.25
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

nacho...varför säger du att jag inte gilllar xbox 360 jag har väntat i månader fast vi hade inte råd så vi väntade i 1månad till....och jag var glad att jag fick min xbox jag kunde spela online se på videos....... fast jag klagar bara över att viva piniata inte funkade på bara 2 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nacho...varför säger du att jag inte gilllar xbox 360 jag har väntat i månader fast vi hade inte råd så vi väntade i 1månad till....och jag var glad att jag fick min xbox jag kunde spela online se på videos....... fast jag klagar bara över att viva piniata inte funkade på bara 2 dagar.

Han sa inte åt dig, utan åt InTech...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Ring supporten, enklast och bäst.

 

InTech har skapat sig lite av ett dåligt rykte på Xbox 360 forumet förstår du.

Tja, anklagar man andra för det Nacho och andra har skrivit åt honom så sitter en skruv löst. Han kunde inte ens bevisa det h an har anklagat mig för, fast jo enligt han själv så kunde han bevisa det, han kallar idiotiska undanflykter för bevis. ,_,
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...