Gäst ihabba123 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Men vad gör han här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 har du en plasma tv? Det var väl f*n vad du ska dröja dig kvar? Du varken gillar eller vet något om 360 så dra åt pipsvängen. Jag måste medge att jag inte tycker att InTech's inlägg brukar vara speciellt meningsfulla men vafan har han gjort nu, harn frågar om han har en plasma tv, kanske för att kunna hjälpa till. Helt fel att anklaga och börja förolämpa honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 har du en plasma tv? Det var väl f*n vad du ska dröja dig kvar? Du varken gillar eller vet något om 360 så dra åt pipsvängen. Jag måste medge att jag inte tycker att InTech's inlägg brukar vara speciellt meningsfulla men vafan har han gjort nu, harn frågar om han har en plasma tv, kanske för att kunna hjälpa till. Helt fel att anklaga och börja förolämpa honom! Han ska behandla andra så som han själv vill bli behandlad, och vi behandlar honom så som han behandlar oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Sesså, nu ger vi f*n i att diskutera folk upp, konsoller ner, muppar åt höger och gud-vet-vad åt vänster. Alla som har nåt vettigt att tillägga som har med ämnet att göra är välkomna att fortsätta diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 mitt xbox har aldrig fryst och tro mig jag har många speltimmar. men det är nog LCD:n som e trasig eftersom det va den som välte 2X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.