Sidney Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Vilket spel ska jag köpa Oblivion eller Two Worlds? 1. Vilka + och - finns det på spelen? 2. Kan man rida på nåt? 3. Kan man slåss när man sitter på ett djur? 4. Vilket har bäst grafik? 5. Vilket har bäst AI? 6. Vilket spel är störst? 7. Hur e striderna på spelen? 8. Vilket e lättast att förstå? Redigerat 9 December 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 har bara oblivion så jag skriver vad jag tycker om de: det är ett snyggt spel, rätt tufft att slåss och så men... gubbarna ser så j*vla fula ut ibland och man hoppar extremt fult, AIn är värdelös ibland för du kan mörda nån mitt ute i skogen utan några vittnen alls och ändå bli efterlyst, man kan rida på båda spelen men vitt jag vet så kan man slåss på häst på two worlds men de kan man inte på oblivion. tror att oblivion har bäst grafik. oblivion är kolossalt med massa grottor och skit och expansionpacks och saker man kan ladda ner och massa skit. oblivion är ett idiotsäkert spel, de går knappt att gå vilse och det är pilar som pekar dit man ska. det ända sugiga med oblivion är att man ruttnar på skiten efter typ 200 spel timmar då man klarat dem flesta quest och blivit guild master i alla guilds och räddat världen från mythic dawn och...ja allt man kan tänka sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HunterXHunter Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Tycker Oblivion hållbart spel..... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Jag skiter i dina frågor och säger att Oblivion totalkrossar Two Worlds. Har du inte läst någon recension av det sistnämnda så bör du göra det. Det är ett riktigt skitspel. Oblivion däremot är ett sjukt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 (redigerat) Låter som att allt talar för oblivion, till och med priset. För oblivion är hälften så billigt. Hittar inga recensioner för Two Worlds. Redigerat 10 December 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Ett plus med Two Worlds är funktion att kunna spela på live. Hade valt Oblivion annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Hittade en recension av Two Worlds. I de första raderna verkar det hur grymt som helst men resten av recensionen (ca: 1 sida) så var det bara - med Two Worlds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Spara ännu mer pengar och köp Morrowind. Krossar Oblivion i allt förutom grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 morrowind är ju lite billigare än oblivion?...nja tror ändå oblivion är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Nej, Morrowind är verkligen ett RPG i sin egen klass. Om du bara bryr dig om grafiken, visst. Men i alla andra avseenden är Morrwind bättre än Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Ge några exempel på saker som morrowind är bättre på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.