Hoppa till innehåll

Oblivion Eller Two Worlds?


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Vilket spel ska jag köpa Oblivion eller Two Worlds?

 

1. Vilka + och - finns det på spelen?

2. Kan man rida på nåt?

3. Kan man slåss när man sitter på ett djur?

4. Vilket har bäst grafik?

5. Vilket har bäst AI?

6. Vilket spel är störst?

7. Hur e striderna på spelen?

8. Vilket e lättast att förstå?

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har bara oblivion så jag skriver vad jag tycker om de: det är ett snyggt spel, rätt tufft att slåss och så men...

gubbarna ser så j*vla fula ut ibland och man hoppar extremt fult, AIn är värdelös ibland för du kan mörda nån mitt ute i skogen utan några vittnen alls och ändå bli efterlyst, man kan rida på båda spelen men vitt jag vet så kan man slåss på häst på two worlds men de kan man inte på oblivion. tror att oblivion har bäst grafik. oblivion är kolossalt med massa grottor och skit och expansionpacks och saker man kan ladda ner och massa skit. oblivion är ett idiotsäkert spel, de går knappt att gå vilse och det är pilar som pekar dit man ska.

 

det ända sugiga med oblivion är att man ruttnar på skiten efter typ 200 spel timmar då man klarat dem flesta quest och blivit guild master i alla guilds och räddat världen från mythic dawn och...ja allt man kan tänka sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...