Hoppa till innehåll

Tibia Ot Money Cheat


Skater93
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenamossa allesammans!

 

Har letat i någon vecka utan att hitta det, Tibia Money Cheat. (Har bara fått virus och skit).

Det är ett program som gör att man kan få pengar genom att trycka på en knapp.

Jag vet att det fungerar för jag har själv ett program som gör light, speedhack, autofish, fastfish, flyttar väggar, mm.

Men det funkar ju bara på OT servrar.

Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde skicka en nedladdnings länk och säga till vilken version fusket är.

OBS! Inget virus eller skit.

Redigerat av Skater93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Tjenamossa allesammans!

 

Har letat i någon vecka utan att hitta det, Tibia Money Cheat. (Har bara fått virus och skit).

Det är ett program som gör att man kan få pengar genom att trycka på en knapp.

Jag vet att det fungerar för jag har själv ett program som gör light, speedhack, autofish, fastfish, flyttar väggar, mm.

Men det funkar ju bara på OT servrar.

Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde skicka en nedladdnings länk och säga till vilken version fusket är.

OBS! Inget virus eller skit.

 

Du SNÄLLA skicka de hacket =D jag hjälper dig o leta =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud.... ursäkta mig, men ni är allt lättlurade.. :)..

 

 

1. Enda "hacket" somf inns te tibia e nåt ryskt program, Arean lr Areal lr något sånt, SOM inte fungerar sen den gick upp i 8.42.

 

Att flytta väggar är omöjligt xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenamossa allesammans!

 

Har letat i någon vecka utan att hitta det, Tibia Money Cheat. (Har bara fått virus och skit).

Det är ett program som gör att man kan få pengar genom att trycka på en knapp.

Jag vet att det fungerar för jag har själv ett program som gör light, speedhack, autofish, fastfish, flyttar väggar, mm.

Men det funkar ju bara på OT servrar.

Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde skicka en nedladdnings länk och säga till vilken version fusket är.

OBS! Inget virus eller skit.

 

Du SNÄLLA skicka de hacket =D jag hjälper dig o leta =)

 

För det första, MEGA VARNING! 2 års bumpning.

 

+ det finns nåt jäkla tibia money cheat i OT, det kommer upp en CC i arrow slot.

 

Och, flytta väggar är omöjligt om man nt har en map editor och en egen server eller så finns Wallhack 7.6

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Känner några utav dom som fick vara med att göra/testa programmet, jag har kvar programmet på datorn och det funkar perfekt till Open Tibia serverar, har använt det ett par gånger & funkar utan buggar eller problem. Om du vill ha det så skicka din MSN, vill inte ge ut till hela forumet.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner några utav dom som fick vara med att göra/testa programmet, jag har kvar programmet på datorn och det funkar perfekt till Open Tibia serverar, har använt det ett par gånger & funkar utan buggar eller problem. Om du vill ha det så skicka din MSN, vill inte ge ut till hela forumet.

 

Tack!

Jag har Themida ot crasher. Jag kan ta ner vilken 7.6 som helst, Sen kan jag flytta på väggar, göra pengar på nolltid jämfört med alla andra money hack som tar lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner några utav dom som fick vara med att göra/testa programmet, jag har kvar programmet på datorn och det funkar perfekt till Open Tibia serverar, har använt det ett par gånger & funkar utan buggar eller problem. Om du vill ha det så skicka din MSN, vill inte ge ut till hela forumet.

 

Tack!

Jag har Themida ot crasher. Jag kan ta ner vilken 7.6 som helst, Sen kan jag flytta på väggar, göra pengar på nolltid jämfört med alla andra money hack som tar lång tid.

 

Du kan krascha alla 7.6 servrar som kör en äldre distro. Att flytta väggar och dupa items går på äldre distror, men sågott som alla kör den senaste otserv distron som har åtgärdat detta.

 

Förövrigt är tråden ett par år gammal och inte längre aktuell. Låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...